Lived
Admin
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: z nienadzka :D
|
Wysłany: Sob 16:04, 04 Mar 2006 Temat postu: Skille |
|
|
Wojownik - Miecz, Młot, Topór
W Guild Wars każdy gracz ma do wyboru jedną z sześciu klas. Arena Net dobrała je tak aby były jak najbardziej zróżnicowane i każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
"Stał w wyłamanych drzwiach. Za nim widać było ciała dwóch strażników. Od stóp po klatkę piersiową miał ciężką zbroje, na głowie hełm z rogami... Na tle światła wpadającego do komnaty wyraźnie widoczna była jego ogromna sylwetka. Ryacogh wskazał zakrwawionym mieczem na przerażonego księcia, ten wiedział już, że nie ma dla niego ratunku..."
Wojownik. Wojownicy bywają czasami pogardliwie określani mięsem armatnim, ale mało która drużyna dałaby sobie rade bez przynajmniej jednego woja. Wojownik doskonale przydaje się w każdym teamie jest osobą, która walczy w pierwszej linii, a co za tym idzie często skupia na sobie uwagę przeciwnika, atakuje wrogich magów przerywając im rzucanie zaklęć, wojownik jest także klasą, która może zadawać największy damage w walce. Do używania niektórych skilli jest wymagana adrenalina, którą zdobywa się zadając obrażenia przeciwnikom. Istnieje także rzesza skilli, która wymaga do użycia energi jednakże wojownik posiada jej jedynie 20 więc lepiej uważać z liczbą tych skilli w skillbarze. Wojownik może specjalizować się we władaniu toporem, mieczem lub młotem- bronie te różnią się zarówno rodzajem zadawanych obrażeń (Miecze i Topory- slashing damage niezywkle skuteczne dla wrogów z kiepskim pancerzem oraz Blunt damage, które zadają spore obrażenia nawet wrogom o bardzo dobrym pancerzu). Skille każdego typu broni diametralnie różnią sie od siebie i często składają się w większe kombinacje.
"Potyczka okazała się trudniejsza niż przypuszczali, przeciwnicy całkiem nieźle radzili sobie w starciu. Nagle Soudae zauważył, że na wzgórzu stoi mag plecący czar. Zaklął i rzucił się w jego kierunku roztrącając potężnymi ciosami topora wszystkich, którzy stanęli mu na drodze, ale było już za późno. Mag wyszeptał ostatnie słowa czaru i spadł na nich deszcz ognia. Kompletnie zaskoczeni towarzysze Soudae padali martwi, sam Soudae też odniósł poważne obrażenia, ale widząc co się dzieje z kompanami wrzasnął z całych sił: Pomszczę was!! W tym momencie jakby wstąpił w niego nowy duch z nowym impetem rzucił się na wrogów... "
Strenght - Siła - podstawowy atrybut wojownika. Odpowiedzialny jest przede wszystkim za wysokość zadawanych obrażeń, jest to szczególnie istotne w walkach PvP gdzie każdy cios, każdy zwiększony damage jest na wagę złota, może przesądzić o wyniku starcia. Zwiększa wytrzymałość czasowo dodając nawet 258 zdrowia (Endure Pain, czy elitarny Defy Pain ). Skille odpowiedzialne za szybkość ruchu mogą ją czasowo zwiększyć o 25% (np. Rush) lub 33% (Berserker Stance) czy gromadzenia adrenaliny. Na uwagę zasługują również Okrzyki (Shout). Pomszczę Cię! (I Will Avenge You!) - przez 10s za każdego martwego sojusznika zyskujemy przyspieszenie ataków i bonus 3-6 do regeneracji zdrowia - może się to okazać bardzo przydatne w walkach PvP, kiedy prawie cała drużyna zostaje wybita zostaje na polu walki wojownik, który wraz ze śmiercią każdego z sojuszników zaczyna szybciej atakować i szybciej się leczyć, jeżeli dzięki temu woj zostanie ostatni na polu walki i ma Resurrection Signet, lub jego drugą profesją jest Monk to może wskrzesić całą drużynę, natomiast dzięki Przetrwam! (I Will Survive!) woj dostaje bonus +3 do regeneracji życia za każdą kontuzje, na którą cierpi. Szczególnie ważną grupą skilli z tego atrybuty to takie, które zwiększają szybkość zadawanych obrażeń, a co za tym idzie także przyspieszają zdobywanie adrenaliny. Dla Wojownika, który używa młotów skille takie jak Berserker Stance, Bull's Charge, Battle Rage czy Dwarven Battle Stance są nieodzowne.
"Joadiu kątem oka widział zbliżającą się wojowniczkę trzymającą topór, na jego czole pojawiły się duże krople potu. Starał się jak mógł, by rzucić w końcu zaklęcie, którym zabije przeciwniczkę. Jednak arkana magii mają to do siebie, że rzucenia czaru zajmuje trochę czasu - lip ai ala daoi haerdasfy Im a um dsin - szeptał ostatnie wersy zaklęcia. Joadiu skierował różdżkę na wojowniczkę i wyrzekł ostatnie słowa -...poasu kjiutyyi id Y miahdar... Otworzył przymknięte do tej pory oczy, zdziwiło go, bowiem, że nie poczuł energii przepływającej przez ciało w chwili rzucania czaru. Zdziwiło go, że topór wojowniczki jest zakrwawiony, zdziwiło go, że jego dłoń trzymająca różdżkę leży na ziemi.... Nie zdążył już przeanalizować sytuacji, bo w następnej chwili jego odcięta głowa poturlała się pod ścianę komnaty..."
Axe Mastery - Biegłość w Toporach - topory są bronią bardzo często niedocenianą. Zadają one więcej obrażeń niż miecze jednakże mniej niż młoty (ale są od nich o wiele szybsze). Skille tego atrybutu nastawione są zarówno na zadawanie maksymalnych obrażeń jak i na szybkie zainfekowanie oponenta stanami. Za pomocą skilla Eviscerate można zadać przeciwnikowi nie tylko olbrzymie obrażenia (przy posiadaniu run i upgradow z atrybutem równym 16 można zadać dodatkowe 42 obrażenia), ale także zaaplikować głęboką ranę po czym użyć skilla axe rake i spowolnić przeciwnika. Na wpomnienie zasługuje także skill Cyclone Axe (wirujący topór), przy którego użyciu nasz wojownik robi obrót i zadaje obrażenia wszystkim pobliskim wrogom (z dodatkowymi obrażeniami) - jest to świetny sposób na ładowanie adrenaliny i walkę w "ścisku".
"Zmęczony starciem Exro Wyas spojrzał na oponenta. Był godnym przeciwnikiem. Ich oczy błyszczały zapałem bitewnym. Dissar zaatakował, Exro jakimś cudem zdążył się uchylić i ostatkiem sił zadał potężny cios młotem. Dissar padł bez tchu na ziemię... Kolejny cios młota zakończył jego plugawy żywot."
Hammer Mastery - Biegłość w Młotach - tu także mamy skille powodujące, że wojownik zadaje dodatkowe obrażenia - Backbreaker, (również kilku najbliższym przeciwnikom - Crude Swing). Bardzo wiele skilli z tego atrybutu (jak wspomniany wyżej Backbreaker, a także Hammer Bash, Counter Blow etc.) powoduje powalenie wroga na ziemię (knock down). Dzieki temu wojownik wyposażony w młot może siać zamęt wśród Elementalistów, Mesmerów, Monków przerywając im brutalnie rzucane zaklęcie. Młotem zadaje się obrażenia wolno aczkolwiek są one najwyższe ze wszystkich trzech typów broni Warriora. Wielkim minusem młotów jest ich dwuręczność przez co nie można używać tarczy co jednak nie odstrasza rzeszy sympatyków młotów.
"Trahne stała sama, otoczona przez trójkę zawodowych zabójców. Jej filigranowa postać wyraźnie kontrastowała z rosłymi przeciwnikami. Wyglądała bezbronnie. Zabójcy - to było widać - byli zawodowcami, zaatakowali jednocześnie. Trahne jakby tylko na to czekała. Jej miecz rozpoczął szaleńczy taniec. Przez chwilę słychać było tylko szczęk oręża. Równie nagle jak zaczął się atak tak szybko się skończył. Zabójcy spojrzeli po sobie zaskoczeni, wszyscy wyglądali podobnie - z licznych ran leciała krew, patrzyli na nią bezradni. Było już za późno, ran było zbyt wiele, krew wypływała za szybko, czuli jak opuszcza ich życie, już nawet nie zwracali uwagi na oddalającą się Trahne..."
Swordsmanship - Szermierka - miecze ze względu na najniższe obrażenia (jednakże jest to broń najszybsza co rekompensuje różnice w stosunku do młotów i w mniejszym stopniu do toporów) posiadają skille, które je albo zwielokratniają albo dodają dodatkowe, wysokie obrażenia jak na przykład skill Final Thrust czy Galrath Slas. Mieczami można także bardzo szybko "nakładać" na wroga stany dzieki takim skillom jak Sever Artery (wróg zaczyna krwawić), Gash (krwawiący wróg "dostaje" głęboką ranę) czy Hamstring (spowalnia).
"Obchodził przeciwnika powoli... do okoła... jeszcze chwileczkę i... nagle słońce na chwile oślepiło przeciwnika... to wystarczyło. W walce potrzeba także trochę taktyki..."
Tactics - Taktyka - umiejętności z tej kategorii mają raczej zastosowanie defensywne i wspomagające drużynę w walce. Dominują wśród nich Okrzyki (Shouts) i Postawy (Stances). Skille tej kategorii w dużej części umożliwiają blokowanie ciosów (w tym unikanie strzał). W tej grupie znajdują się skille zwiększające pancerz samego woja (np. Postawa obronna - Defensive Stance) lub także jego sprzymierzeńców (np. Uważaj na siebie! - Watch Yourself!). Wśród Stances warto zwrócić uwagę na Obronę Gladiatora - Gladiator`s Defence zwiększające do 75% szanse na zablokowanie ciosu; ciekawym rozwiązaniem dla osób walczącym mieczem może być Riposta (Riposte), dzięki której możemy zablokować cios jednocześnie zadając przeciwnikowi obrażenia. Zawsze build typowego tanka (którego przeznaczeniem jest "przetrwać za wszelką cenę") zawiera skille z tactics dzięki, którym dany wojownik jest niezwykle ciężkim przeciwnikiem do zabicia. Z wyborem tego atrybutu wiąże się jednak nieprzyjemna sytuacja czyli rozbicie punktów atrybutów na 3 lub więcej dlatego dzieje się to często kosztem punktów w umiejętności władania bronią lub drugiej profesji.
Strength (Siła)
"I Will Avenge You!" (Zostaniesz Pomszczony!)
Opis: Po wydaniu tego okrzyku przez 10 sekund za każdego martwego sojusznika zyskujesz przyspieszenie ataków i bonus 3-6 do regenreracji zdrowia (Health).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Okrzyk
"I Will Survive!" (Przetrwam!)
Opis: Otrzymujesz bonus +3 do regeneracji zdrowia (Health) za każdą kontuzję (Bleeding, Crippled, Deep Wound, Weakness) od której aktualnie cierpisz. Ta regeneracja utrzymuje się przez 5-10 sekund.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke
Battle Rage (Gniew Bitewny) - elitarny
Opis: Elitarna. Gniew Bitewny. Przez 5 do 20 sekund poruszasz się o 25% szybciej i zyskujesz dwukrotną ilość adrenaliny w wyniku swych ataków. Gniew Bitewny mija jeśli użyjesz umiejętności (Skill) nie bedącej atakiem (Attack). Gdy Gniew się kończy, tracisz całą adrnalinę.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Smukk Foombool (Snake Dance); Krogg Shmush (Talus Chute)
Berserker Stance (Szał Berserkera.)
Opis: Przez 5 do 11 sekund atakujesz o 33% szybciej i zyskujesz o 20% więcej Adrenaliny z każdego ataku wręcz. Szał mija gdy użyjesz jakiejkolwiek umiejętności (Skill).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)
Bull's Charge (Bycza Szarża) - elitarny
Opis: Elitarna. Przez 5 do 11 sekund poruszasz się o 25% szybciej. Jeśli trafisz uciekającego wroga pada on na ziemie. Szarża się kończy jeśli użyjesz jakiejkolwiek umiejętności (Skill).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Skintekaru Manshredder (Perdition Rock)
Bull's Strike (Uderzenie Byka)
Opis: Jeśli ten atak trafi uciekającego przeciwnika pada on na ziemie i doznaje dodatkowo 5 do 30 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal
Defy Pain (Odrzucenie Bólu) - elitarny
Opis: Elitarna. Przez 12 sekund masz dodatowe 90 do 300 zdrowia(Health) i 20 pancerza (Armor).
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Boss: Obrhit Barkwood (Frozen Forest)
Dolyak Signet (Sygnet Dolyaka)
Opis: Przez 8 do 20 sekund masz +10-40 do pancerza oraz nie można cię powalić na ziemię. Przez ten czas twoja szybkość ruchu spada o 75%.
Koszt:
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Sygnet
Dwarven Battle Stance (Krasnoludzka Postawa Bojowa) - elitarny
Opis: Elitarna. Przez 5-11 sekund wszystkie twoje celne ataki młotem powodują przerwanie (Interrupted) akcji celu. Tracisz Postawę (Stance) wcześniej jeśli użyjesz umiejętności (Skill).
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Slonak Copperbark (Iron Mines of Moladune)
Endure Pain (Znoszenie Bólu)
Opis: Przez 7-18 sekund masz dodatkowe 90 do 300 zdrowia.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Quest: Old Ascalon, Warmaster Grast, Into the Breach
Flourish (Wachlarz) - elitarny
Opis: Wachlarz można wykonać tylko mieczem. Wszystkie twoje umiejętnosci bojowe (Attack Skills) zostają odnowione. Otrzymujesz 1-7 Energii za każdą umiejętność Odnowiona przez Wachlarz. Jest to umiejętność elitarna.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Boss: Syr Honorcrest (Mineral Springs)
Griffon's Sweep (Cios Gryfona)
Opis: Zadaje dodatkowe 1 do 10 obrażeń. Jeśli cel uniknął tego ataku(Evade), to pada na ziemie odnosząc 10 do 34 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes
Power Attack (Potężny Cios)
Opis: Ten atak zadaje dodatkowe 10 do 30 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Quest: Old Ascalon, Warmaster Grast, Military Matters
Protector's Strike (Uderzenie Obrońcy)
Opis: Zadaje dodatkowe 5 do 40 obrażeń o ile trafi w poruszającego się przeciwnika.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves
Rush (Pobudzenie)
Opis: Przez 8 do 20 sekund poruszasz się o 25% szybciej.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Shield Bash (Rąbnięcie Tarczą)
Opis: Przez 5 do 11 sekund, o ile trzymasz w dłoniach tarczę, następny atak wręcz przeciwko tobie jest zablokowany(Block). Jeśli to był jednocześnie Skill to atakujący pada na ziemię i ta umiejętność jest zablokowana na dodatkowe 15 sekund.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance
Sprint (Sprint)
Opis: Przez 8 do 14 sekund poruszasz się o 25% szybciej.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Quest: Old Ascalon, Warmaster Grast, Military Matters
Warrior's Cunning (Przebiegłość Wojownika)
Opis: Przez 5 do 11 sekund twoje ataki wręcz nie mogą być ani zablokowane (Block) ani uniknięte (Evade).
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Warrior's Endurance (Wytrzymałość Wojownika) - elitarny
Opis: Elitarna. Przez 5 do 23 sekund dostajesz 3 Energi za każdym razem, gdy trafisz atakiem wręcz. Ta umiejętność nie może podnieść twej Energi ponad 5-17 punktów. Jest to umiejętność elitarna.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Strenght (Siła)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Warrior Custodian (Elona Reach); Custodian Hulgar (Thirsty River); Custodian Fidius (Dunes of Dispair)
Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Axe Rake (Niski Cios)
Opis: Jeśli trafisz przeciwnika, który cierpi od Ciężkiej Rany (Deep Wound), zaczna on kuleć (Crippled) i otrzymuje dodatkowo 1 do 10 obrażeń.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit
Axe Twist (Skręcony Topór)
Opis: Jeśli trafisz przeciwnika, który cierpi od Ciężkiej Rany (Deep Wound), staje się on osłabiony (Weakness) i otrzymuje dodatkowo 1 do 20 obrażeń.
Koszt: 8 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images
Cleave (Rozpłatanie) - elitarny
Opis: Jeśli trafisz, wróg odnosi dodatkowo 10-30 obrażeń.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Boss: Marka Granitehand (Iron Mines of Moladune); Gornar Bellybreaker (Thunderhead Keep); A Goldensteel (Frozen Forest)
Cyclone Axe (Wirujący Topór)
Opis: Wirujący Topór jest atakiem we wszystkich pobliskich wrogów, silniejszy od zwykłego o 4 do 12 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Little Thom, The Vineyard Problem;
Dismember (Rozczłonkowanie)
Opis: Gdy ten atak trafi, wywołuje u przeciwnika Głęboką Ranę (Deep Wound) obniżając jednocześnie maksymalny poziom życia na 5 do 20 sekund.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Quest: Piken Square, Armsman Pitney, Army Life
Disrupting Chop (Rozpraszające Cięcie)
Opis: Jeśli nim trafisz przerywasz akcje wroga. Jeśli tą akcją było użycie Umiejętności (Skill), to przeciwnik nie będzie mógł go użyć przez dodatkowe 20 sekund.
Koszt: 6 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Eviscerate (Rozbebeszenie)
Opis: Gdy trafi, ten cios wywyołuje u przeciwnika Głęboką Ranę (Deep Wound) i zadaje mu dodatkowo 10 do 40 obrażeń oraz obniża jego maksymalne zdrowie o 20% na 5 do 20 sekund.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Boss: Toritudo Probo (Hell's Precipice)
Executioner's Strike (Katowskie Cięcie.)
Opis: Jeśli ten atak dojdzie celu, zadaje wrogowi dodatkowe 10 do 40 obrażeń.
Koszt: 8 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Little Thom, The Vineyard Problem;
Penetrating Blow (Penetrujący Cios)
Opis: Ten atak zadaje od 5 do 20 obrażeń i ma dodatkowe 20% przebijania zbroji.
Koszt: 5 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Quest: Old Ascalon, Warmaster Grast, Into the Breach
Swift Chop (Bystre Cięcie)
Opis: Jeśli ten atak trafi, wróg odnosi dodatkowe 1 do 20 obrażeń. Jeśli cios jest zablokowany (Blocked) to cel doświadcza Głębokiej Rany (Deep Wound) i otrzymuje dodatkowo 1 do 20 obrażeń. Swift Chop nie możne byc uniknięty (Evade).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Axe Mastery (Biegłość w Toporach)
Rodzaj skilla: Atak Toporem
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, Securing the Vale
Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Backbreaker (Łamignat) - elitarny
Opis: Elitarna. Jeśli trafisz, wróg odnosi dodatkowo 1 do 20 obrażeń i przeciwnik jest powalony na ziemie na 4 sekundy.
Koszt: 10 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Boss: Ferk Mallet (Ring Of Fire)
Belly Smash (Rąbniecie O Glebę)
Opis: Jeśli ten atak uderzy w przeciwnika leżącego na ziemi, podnosi chmure pyłu ośepiającą (Blindness) pobliskich wrogów na 3-10 sekund.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Counter Blow (Kontra)
Opis: Jeśli ten atak młotem trafi w atakującego wroga, powala go na ziemię.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders
Crude Swing (Wściekłe Uderzenie)
Opis: Zamaszyste uderzenie mierzące we wszystkich przyległych przeciwników. Zadaje dodatkowo 1 do 10 obrażeń. Ten atak łatwo może być przerwany (Intterrupted).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Crushing Blow (Miażdzący Cios)
Opis: Ten atak zadaje dodatkowo 1 do 20 obrażeń. Jeśli trafisz nim powalonego na ziemię rywala, odnosi on dodatkowo Ciężka Ranę (Deep Wound), której efekty odzczuwa przez 5 do 20 sekund.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel
Devastating Hammer (Dewastujacy Młot) - elitarny
Opis: Elitarna. Jeśli Dewastujący Młot dojdzie celu, pada on na ziemie i odczuwa osłabienie (Weakness) przez 5 do 20 sekund.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Boss: Martigris the Stalwars (Iron Mines of Moladune); Perfected Armor (Thunderhead Keep); Cairn The Destroyer (Abaddon's Mouth); Cairn The Smug (Ring Of Fire)
Earth Shaker (Wstząsacz Ziemi) - elitarny
Opis: Elitarna. Wszyscy pobliscy wrogowie zostają powaleni na ziemię (50% szansy na porażkę jeśli atrybut Hammer Mastary jest mniejszy niż 5).
Koszt: 8 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Boss: Kor Stonewrath (Snake Dance)
Hammer Bash (Grzmotnięcie Młotem)
Opis: Jeśli trafisz przeciwnik zostaje powalony na ziemię. Tracisz całą Adrenalinę wykonując ten atak.
Koszt: 6 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Quest: Barradin Estate (Pre-Searing), Duke Barradin, Warrior's Challenge
Heavy Blow (Ciężki Cios)
Opis: Jeśli ten potężny cios trafi w przeciwnika, który odczuwa skutki osłabienia (Weakness), to trafiony przeciwnik pada na ziemię i doznaje dodatkowo 1 do 30 obrażeń. Tracisz całą Adrenalinę gdy użyjesz tego ataku.
Koszt: 6 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Irresistible Blow (Niepowstrzymany Cios)
Opis: Jeśli przeciwnik zablokuje (Block) to uderzenie, to zostaje powalony na ziemię i odnosi 1 do 30 obrażeń. Tego ciosu nie można unknąć (Evade).
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, Securing the Vale
Mighty Blow (Potężny Cios)
Opis: Potężny cios zadający dodatkowe 1 do 30 obrażeń.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Quest: Piken Square, Armsman Pitney, Army Life
Staggering Blow (Szokujacy Cios)
Opis: Trafiony przeciwnik zostaje osłabiony (Weakness) na 5 do 15 sekund.
Koszt: 6 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Rodzaj skilla: Atak Młotem
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog
Swordsmanship (Szermierka)
Final Thrust (Ostateczne Pchnięcie)
Opis: Ten straszliwy cios zadaje dodatkowo 1 do 40 obrażeń. Jeśli trafiony wróg miał mniej niż 50% zdrowia (Health) te obrażenia sa podwajane. Tracisz całą Adrenaline w wyniku użycia Ostatecznego Pchnięcia.
Koszt: 10 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement
Galrath Slash (Cięcie Galratha)
Opis: Zadaje dodatkowe 1 do 40 obrażeń.
Koszt: 8 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Gash (Głębokie Rozdarcie)
Opis: Jeśli trafisz tym cięciem krwawiącego (Bleeding) wroga doznaję on Cieżką Ranę (Deep Wound) na 5 do 20 sekund oraz odnosi dodatkowo 5 do 10 obrażeń.
Koszt: 7 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Quest: Green Hills County (Pre-Searing), Warmaster Grast, Grawl Invasion;
Hamstring (Przeciecie Ścięgien)
Opis: Trafiony wróg kuleje (Crippled) przez 3 do 15 sekund co znacznie ogranicza jego zdolność poruszania się.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble
Hundred Blades (Sto Ostrzy) - elitarny
Opis: Huragan ciosów mieczem powoduje zamiast jednego - dwa ataki wymierzone w każdego z pobliskich rywali.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Boss: Undead Prince Rurik (Hell's Precipice)
Pure Strike (Czysty Atak)
Opis: Zadaje dodatkowe 1 do 30 obrażeń. Jeśli nie używasz żadnej postawy (Stance) w chwili użycia tego ataku, to nie może on być ani zablokowany, ani uniknięty. (Blocked/Eveded)
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message
Savage Slash (Okrutne Cięcie)
Opis: Jeśli dojdzie celu to przerywa akcje wroga. Jeśli tą akcją było rzucanie czaru (Spell), wróg odnosi dodatkowo 1 do 40 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers
Seeking Blade (Szukające Ostrze)
Opis: Jeśli dojdzie celu zadaje dodatkowo 1 do 20 obrażeń. Nie można zablokować (Block) Szukającego Ostrza. Jeśli cel go uniknął (Evade), to zaczyna krwawić (Bleeding) i odnosi 1 do 20 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, Securing the Vale
Sever Artery (Rozerwanie Aterii)
Opis: Po trafieniu tym atakiem przeciwnik zaczyna krwawić (Bleeding) przez 5 do 25 sekund.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Swordsmanship (Szermierka)
Rodzaj skilla: Atak Mieczem
Quest: Green Hills County (Pre-Searing), Warmaster Grast, Grawl Invasion; Old Ascalon, Warmaster Grast, Gargoyle Trouble
Tactics (Taktyka)
"Charge!" (Szarża!) - elitarny
Opis: Przez 5 do 11 sekund wszyscy sojusznicy w pobliżu poruszają się o 25% szybciej.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
"Fear Me!" (Drżyjcie wrogowie!)
Opis: Wszyscy pobliscy wrogowie tracą 1 do 4 punktów Adrenaliny.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown
"Shields Up!" (Tarcze w górę!)
Opis: Przez 8 do 20 sekund ty i pobliscy sojusznicy otrzymujecie +50 pancerza (Armor) przeciwko atakom przebijającym i dodatkowo macie 10 do 40% szans na zablokowanie (Block) nadlatujacych pocisków.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword
"To The Limit!" (Do granic!)
Opis: Za każdego pobliskiego wroga (max 1 do 6) otrzymujesz jedno uderzenie (punkt) Adrenaliny.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods
"Victory Is Mine!" (Zwycięstwo jest moje!) - elitarny
Opis: Otrzymujesz 10 do 68 zdrowia (Health) i 5 Energii za każde Stany (Conditions) odczuwane przez pobliskich wrogów.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
"Watch Yourself!" (Uważajcie na siebie!)
Opis: Członkowie druzyny otrzymuja +20 do pancerza (Armor) na 5 do 11 sekund.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke
Balanced Stance (Wyważona Postawa)
Opis: Wyważona Postawa. Przez 8 do 20 sekund nie możesz być powalony na ziemie i nie odnosisz dodatkowych obrażeń w wyniku ataków.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess
Bonetti's Defence (Obrona Bonettiego)
Opis: Przez 5 do 11 sekund masz 75% szany na zablokowanie (Block) mierzących w ciebie ataków i strzał. Otrzymujesz 5 Energii za każdy udany blok. Obronę Bonnettiego przerywa użycie Skilla.
Koszt: 8 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters
Deadly Riposte (Zabójcza Riposta)
Opis: Przez 8 sekund, o ile trzymasz w dłoni miecz, blokujesz (Block) najbliższy atak przeciwko tobie a atakujący cię przeciwnik otrzymuje 1 do 30 obrażeń oraz zaczyna krwawić przez 3 do 25 sekund.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Defensive Stance (Defensywna Postawa)
Opis: Defensywna Postawa. Przez 5-11 sekund masz dodatkowe 24 pancerza (Armor) oraz 75% szansy na uniknięcie (Evade) ataków wręcz i strzał. Defensywną Postawę przerywa uzycie Skilla.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones
Deflect Arrows (Odbijanie Strzał)
Opis: Przez 8 do 20 sekund masz 75% szansy na odbicie strzał (Block). Postawa mija jęśli zaatakujesz.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)
Desperation Blow (Desperacki Cios)
Opis: Jeśli nim trafisz zadajesz dodatkowo 10 do 40 obrażeń i twój cel ponadto albo odnosi ciężka ranę (Deep Wound) albo zaczyna krwawić (Bleeding) albo kuleć (Crippled). Po wykonaniu Desperackiego Ciosu przewracasz się na ziemię.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 7 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Disciplined Stance (Zdscyplinowana Postawa)
Opis: Przez 5 do 11 sekund otrzymujesz +24 pancerza(Armor) i masz 75% szany na blokowanie (Block) nadchodzących ataków. Nie możesz jednak w tej postawie zyskiwać Adrenaliny, a jeśli użyjesz skilla opartego na adrenalinie, Zdyscyplinowna Postawa przestaje działać.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Stance
Gladiator's Defence (Obrona Gladiatora) - elitarny
Opis: Przez 5 do 11 sekund masz 75% szansy na zablokowanie (Block) nadchodzących ataków. Za każdym razem gdy blokujesz atak wręcz w ten sposób, napastnik odnosi 5 do 35 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Facet of Strength (Dragons Lair)
Healing Signet (Uzdrawiajacy Sygnet)
Opis: Zyskujesz 40 do 152 zdrowia. Na czas aktywowania sygnetu dostajesz karę -40 do zbroi.
Koszt:
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Sygnet
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Van the Warrior, Warrior Test; Green Hills County (Pre-Searing), Warmaster Grast, Grawl Invasion; Old Ascalon, Warmaster Grast, Gargoyle Trouble
Riposte (Riposta)
Opis: Przez 8 sekund blokujesz (Block) najbliższy atak skierowany w ciebie, a przeciwnik otrzymuje 1 do 40 obrażeń. Riposty możesz dokonać tylko dzierżąc miecz.
Koszt: 4 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Shield Stance (Postawa Tarczownika)
Opis: Przez 8 do 20 sekund masz 75% szans na zablokowanie(Block) nadchodzacych ataków, ale poruszasz się o 33% wolniej. Oczywiście tej postawy można uzyć jedynie mając tarczę w dłoni.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves
Thrill Of Victory (Dreszcz Zwycięstwa)
Opis: Jeśli ten atak dojdzie celu, a masz więcej zdrowia niż trafiony przeciwnik, to zadajesz dodatkowo 10 do 40 obrażeń.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Wary Stance (Ostrożna Postawa)
Opis: Przez 5 do 11 sekund blokujesz(Block) wszelkie skille będące atakami(Attack Skill). Za każdy blok uzyskujesz Adrenalinę i 5 Energii. Ostrożną Postawę przewcześnie kończysz jeżli użyjesz Umiejętności (Skill).
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Tactics (Taktyka)
Rodzaj skilla: Postawa
Nieprzypisane
"For the Great Justice!" (Za Wyższą Sprawiedliwość!)
Opis: Przez 20 sekund twoje umiejetności oparte na Adrenalinie ładują się szybciej.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Okrzyk
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon
Distracting Blow (Rozpraszający Cios)
Opis: Ten atak wręcz nie zadaje obrażeń, powoduje za to przerwanie akcji trafionego celu, jak również wszystkich akcji wykonywanych przez przeciwników znajdujących się w pobliżu trafionego wroga.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1/2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Flurry (Grad Ciosów)
Opis: Przez 5 sekund atakujesz szybciej, lecz zadajesz o 25% mniej obrażeń, niż normalnie.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Postawa
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer
Frenzy (Szał)
Opis: Przez 8 sekund atakujesz o 33% szybciej, ale odnosisz dwa razy większe obrażenia.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Postawa
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Van the Warrior, Warrior Test; Barradin Estate (Pre-Searing), Duke Barradin, Warrior's Challenge
Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally
Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test
Skull Crack (Stłuczenie Czaszki) - elitarny
Opis: Jeśli trafisz wroga, który jest w trakcie rzucania czaru, trafiony jest Oszołomiony (Dazed) przez 15 sekund.
Koszt: 9 adrenaliny
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Boss: Hail Blackice (Spearhead Peak)
Wild Blow (Dziki Cios)
Opis: Jeśli Dziki Cios trafi zawsze jest trafieniem krytycznym i kończy kończy Postawę (Stance) jakiej używa przeciwnik. Dziki Cios nie może zostać zablokowany lub uniknięty (Block/Evade). Jeśli użyjesz Dzikiego Ciosu to tracisz całą Adrenalinę.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Wręcz
Quest: Old Ascalon, Warmaster Grast, Gargoyle Trouble
Post został pochwalony 0 razy
|
|