Lived |
Wysłany: Sob 16:07, 04 Mar 2006 Temat postu: Skille |
|
Mnich - z drobną pomocą sił wyższych
Divine Favor - Boska Łaska - za każdy poziom w Divine Favor sprzymierzeńcy, którzy są celem Twoich czarów są dodatkowo leczeni o +(4x poziom Divine Favor). Bardzo przydatny atrybut dla Mnichów, których zadaniem jest obrona drużyny. Nawet czar, który nie leczy, razem z Divine Favor odnowi trochę życia kompanowi, na którego Mnich rzucił czar. Jeżeli brakuje Ci energii na leczenie, dodaj punkty do tego atrybutu - to dodatkowe darmowe leczenie, będziesz zużywał mniej energii lecząc siebie i sprzymierzeńców, a w ogniu walki energia się przyda. Głównym wrogiem Mnicha korzystającego z tego atrybutu są klątwy pokroju Scourge Healing, które zadają obrażenia leczącemu, a skoro każdy nasz defensywny czar będzie leczył, możemy być w dużych tarapatach, jeśli klątwa nie zostanie z nas zniesiona lub skończy się.
Healing Prayers - Modlitwy Lecznicze- - umiejętności należące do tego atrybutu odnawiają punkty życia Mnichowi i jego kompanom, czar Heal Area może odnawiać życie również wrogom, jeśli znajdą się w zasięgu. Głównym założeniem tej gałęzi modlitw to odnawianie życia. Większość czarów z tej gałęzi rzuca się bardzo szybko (~1 sekunda). Healing Prayers to atrybut godny uwagi dla każdej postaci, samoleczenie jest dużym atutem i pozwala głównemu healerowi zająć się innymi w potrzebie. Tak samo, jak w przypadku Divine Favor, należy uważać na czary karzące nas za leczenie. Można wtedy np. zamiast rzucenia czaru bezpośrednio leczącego (np. Orison of Healing), rzucić czar pośrednio leczący (np. Mending, Healing Breeze, Healing Hands), aby nie uruchomić nałożonej na nas klątwy.
Protection Prayers - Modlitwy Ochronne - czary z tego atrybutu mają za zadanie ograniczać obrażenia zadane sprzymierzeńcom i Mnichowi, odbijać część obrażeń oraz leczyć negatywne kondycje. Ograniczanie obrażeń czasem jest o wiele bardziej skuteczne niż zwykłe odnawianie punktów życia. Niestety, przeciwko obrażeniom na sekundę (DoTs/degeneracji życia) jest bezskuteczne. Protection Prayers to doskonałe uzupełnienie Mnicha leczącego, zawiera czary ściągające klątwy, negatywne kondycje oraz podwyższające defensywne cechy postaci. Czar Restore Condition (Mend Condition to słabsza wersja, ale nieelitarna) jest jednym z największych utrapień wrogów używających zmian kondycji (usuwa je wszystkie ze sprzymierzeńca i dodatkowo leczy za każdą usuniętą).
Smiting Prayers - Modlitwy Pogromu - umiejętności należące do tego atrybutu zadawają głównie święte obrażenia, ignorując pancerz wroga i zadając podwójne obrażenia nieumarłym. Smiting Prayers jest bardzo przydatne w walce przeciw Wojownikom oraz postaciom, które mają wysoki poziom opancerzenia oraz w misjach w Kryta, gdzie głównie walczy się z nieumarłymi przeciwnikami. Postaci, które chcą koncentrować się na tym atrybucie nie powinny wybrać jako główną profesję Mnicha, gdyż nie będą korzystały z Divine Favor. Dobrym połączeniem może być Energy Storage Elementalisty. Smiting Prayers może być również wykorzystywane przez Mnicha leczącego - Shield of Judgement pozwoli nam na pozbycie się na pewien czas wrogich Wojowników uprzykrzających nam życie. Smiting Prayers to również dobry wybór dla Mnicha wspomagającego inne postaci (np. Strength of Honor, Balthazar's Spirit). Niektóre umiejętności z tego atrybutu ponadto powodują przewrócenie się wroga, są więc dobrym sposobem na przerywanie akcji przeciwnikom bez potrzeby wkładania do tego atrybutu punktów. Scourge Healing to ból dla wrogich Mnichów leczących.
Divine Favor (Boska Łaska)
Aura of Faith (Aura Wiary) - elitarny
Opis: Na 60 sekund wybrany sprzymierzeniec zyskuje 24%-50% więcej życia z leczenia. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Coventina The Matron (Ring Of Fire); Willa The Unpleasant (Abaddon's Mouth); Mursaat Monk (Ice Floe)
Blessed Aura (Błogosławiona Aura)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), zeklęcia Mnicha, które rzucasz, trwają 10%-35% dłużej niż zwykle.
Koszt: 10 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance
Blessed Signet (Błogosławiony Sygnet)
Opis: Za każde zaklęcie (enchantment), które utrzymujesz, otrzymujesz 3 energii, maksymalnie 3-24.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods
Contemplation of Purity (Kontemplacja Czystości)
Opis: Tracisz wszystkie zaklęcia (enchantments). Za każdy stracony otrzymujesz 6-80 życia, tracisz jedno przekleństwo (hex) i jedną kondycję.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel
Divine Boon (Boski Dar)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć rzucasz czar Mnicha na sprzymierzeńca, ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 25-70 życia, a Ty tracisz 2 energii.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, The Wayward Monk
Divine Healing (Boskie Leczenie)
Opis: Leczysz siebie i pobliskich członków drużyny za 10-260 życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)
Divine Intervention (Boska Interwencja)
Opis: Przez 10 sekund, jeśli wybrany sprzymierzeniec otrzymuje obrażenia, które byłyby śmiertelne, te obrażenia są znegowane i ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 26-240 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Divine Spirit (Boski Duch)
Opis: Przez 1-14 sekund rzucanie czarów Mnicha kosztuje Cię 5 energii mniej (minimalny koszt: 1 energii).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer
Peace and Harmony (Pokój i Harmonia) - elitarny
Opis: Na 30-90 sekund wybrany sprzymierzeniec otrzymuje regenerację energii +1. To zaklęcie kończy się, jeśli ten sprzymierzeniec zacznie atakować lub rzucać czar, którego celem nie będzie sprzymierzeniec. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Marnta Doomspeaker (Snake Dance)
Signet of Devotion (Sygnet Nabożeństwa)
Opis: Leczysz wybranego sprzymierzeńca za 14-100 życia.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)
Spell Breaker (Łamacz Czarów) - elitarny
Opis: Przez 5-17 sekund wrogie czary wymierzone przeciw wybranemu sprzymierzeńcowi nie powodzą się. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Raptorhawk (Snake Dance)
Unyielding Aura (Niewzruszona Aura) - elitarny
Opis: Przywracasz do życia wybranego martwego sprzymierzeńca z pełnym życiem i energią. Jeśli przestaniesz utrzymywać to zaklęcie (enchantment) lub to zaklęcie (enchantment) zostanie usunięte, to ten sprzymierzeniec umrze. Śmierć podczas działania tego zaklęcia (enchantment) nie powoduje kary za śmierć. Jest to elitarna umiejętność. (50% szansy na niepowodzenie przy Bożej Łasce (Divine Favor) 4 lub mniej.)
Koszt: 5 + utrzymanie
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Ipillo Wupwup (Witman's Folly); Kaia Wupwup (Spearhead Peak)
Watchful Spirit (Uważny Duch)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment) wybrany sprzymierzeniec otrzymuje regenerację życia +2. Ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 30-180 życia kiedy to zaklęcie (enchantment) kończy się.
Koszt: 15 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)
Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Dwayna`s Kiss (Pocałunek Dwayny)
Opis: Leczysz wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca za 15-60 życia i po dodatkowe 5-20 życia za każde zaklęcie (enchantment) lub przekleństwo (hex) znajdujące się na tym sprzymierzeńcu.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images
Heal Area (Leczenie Obszarowe)
Opis: Leczysz się i wszystkie pobliskie stworzenia za 30-180 życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Grazden the Protector, Protecting Ascalon
Heal Other (Leczenie Innego)
Opis: Leczysz wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca za 35-180 życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement
Heal Party (Leczenie Drużyny)
Opis: Leczysz całą drużynę za 16-80 życia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Grazden the Protector, Sowing Seeds
Healing Breeze (Lecząca Bryza)
Opis: Przez 10 sekund wybrany sprzymierzeniec otrzymuje regenerację życia +(3-9).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Ciglo the Monk, Monk Test
Healing Hands (Leczące Dłonie) - elitarny
Opis: Przez 10 sekund, ilekroć wybrany sprzymierzeniec zostaje uderzony przez atak, ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 5-30 życia. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Rull Browbeater (Perdition Rock)
Healing Seed (Leczące Ziarno)
Opis: Przez 10 sekund, ilekroć wybrany, inny niż Ty, sprzymierzeniec otrzyma obrażenia, ten sprzymierzeniec i wszyscy pobliscy sprzymierzeńcy otrzymują 3-30 życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message
Healing Touch (Leczący Dotyk)
Opis: Leczysz wybranego dotkniętego sprzymierzeńca za 16-60 życia. Życie otrzymane z Bożej Łaski (Divine Favor) jest podwojone dla tego czaru.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword
Infuse Health (Natchnięcie Życia)
Opis: Tracisz połowę swojego obecnego życia. Wybrany, inny niż Ty, sprzymierzeniec zostaje uleczony za 100%-136% wartości punktów życia, które utraciłeś.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Priestess Rashenna, Replacement Healers
Live Vicariously (Życie Namiestnicze)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć wybrany sprzymierzeniec uderza wroga, Ty otrzymujesz 1-14 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Grazden the Protector, In Memory of Paulus
Mending (Naprawianie)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany sprzymierzeniec otrzymuje regenerację życia +(1-4).
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon
Orison of Healing (Modlitwa Leczenia)
Opis: Leczysz wybranego sprzymierzeńca za 20-70 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Ashford Abbey (Pre-Searing), Brother Mhenlo, A Monk's Mission; Old Ascalon, Grazden the Protector, Sowing Seeds
Restore Life (Odnowienie Życia)
Opis: Dotykasz ciała nieżywego członka drużyny. Wybrany członek drużyny zostaje przywrócony do życia z 26%-50% życia i 42%-90% energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 8 sekund
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)
Vigorous Spirit (Energiczny Duch)
Opis: Przez 30 sekund, ilekroć wybrany sprzymierzeniec atakuje lub rzuca czar, ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 1-14 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, The Wayward Monk
Word of Healing (Słowo Leczenia) - elitarny
Opis: Leczysz wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca za 16-80 punktów. Leczysz go za dodatkowe 15-100 punktów, jeśli ten sprzymierzeniec ma mniej niż 50% maksymalnej ilości punktów życia. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Healing Prayers (Modlitwy Lecznicze)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Wissper Inssani (Elona Reach); Josso Essher (Thirsty River); Dassk Arossyss (Dunes of Dispair)
Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Aegis (Egida)
Opis: Przez 5-11 sekund wszyscy członkowie drużyny posiadają 50% szansy na blokowanie ataków.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Amity (Przyjaźń) - elitarny
Opis: Przez 8-20 sekund wrogowie wokoło nie moga atakować. Dla każdego wroga to przekleństwo (hex) kończy się, gdy ten wróg otrzyma obrażenia. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Pravus Obsideo (Perdition Rock)
Convert Hexes (Przeistoczenie Przekleństw)
Opis: Usuwasz wszystkie przekleństwa (hexes) z wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca. Na 8-20 sekund ten sprzymierzeniec zyskuje po +10 pancerza za każde przekleństwo (hex) Nekromanty, która zostało usunięte.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Draw Conditions (Ściągnięcie Stanów)
Opis: Wszystkie negatywne Stany(conditions) są przeniesione z wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca na Ciebie. Za każdy zdobyty w ten sposób Stan (condition) otrzymujesz po 6-26 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Guardian (Stróż)
Opis: Przez 5 sekund wybrany sprzymierzeniec posiada 20%-50% szansy na blokowanie ataków i magicznych pocisków.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Life Attunement (Harmonia Życia)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany sprzymierzeniec zadaje mniej obrażeń w walce, ale otrzymuje 14%-50% więcej życia, gdy jest leczony.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog
Life Barrier (Bariera Życia) - elitarny
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), obrażenia zadane wybranemu sprzymierzeńcu są zredukowane o 12-50%. Jeśli Twoje życie spadnie poniżej 50% maksymalnej ilości punktów życia, gdy wybrany sprzymierzeniec otrzyma obrażenia, to zaklęcie (enchantment) kończy się. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Eshnal Hardwood (Frozen Forest)
Life Bond (Połączenie Życia)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć wybrany, inny niż Ty, sprzymierzeniec otrzymuje obrażenia, połowa tych obrażeń jest przekierowana do Ciebie. Obrażenia, które otrzymujesz w ten sposób są zmniejszone o 3-30 punktów.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)
Mark of Protection (Ślad Protekcji) - elitarny
Opis: Przez 10 sekund, ilekroć wybrany sprzymierzeniec otrzymałby obrażenia, ten sprzymierzeniec jest zamiast tego uleczony za ilość punktów życia równą ilości tych obrażeń, maksymalnie 6-60. Wszystkie Twoje umiejętności z rodziny Modlitw Ochronnych (Protection Prayers) zostają wyłączone na 10 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Lokar Icemender (Iron Mines of Moladune); Mesqul Ironhealer (Frozen Forest); Bolis Hillshaker (Thunderhead Keep)
Mend Ailment (Wyleczenie Dolegliwości)
Opis: Usuwasz jednen Stan (Condition) z wybranego sprzymierzeńca. Ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 5-70 życia za każdy pozostały Stan (Condition).
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders
Mend Condition (Wyleczenie Stanu)
Opis: Usuwasz jednen Stan (Condition) z wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca. Ten sprzymierzeniec zostaje uleczony za 5-70 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal
Pacifism (Pacyfizm)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg nie może atakować. Ten efekt kończy się, jeśli cel otrzyma obrażenia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Van the Warrior, The Wayward Monk
Protective Bond (Ochronne Połączenie)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment) wybrany sprzymierzeniec nie może otrzymywać więcej niż 5% obrażeń na raz. Kiedy to zaklęcie (enchantment) zapobiega obrażeniom, tracisz 6-3 energii albo się kończy.
Koszt: 10 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)
Protective Spirit (Ochronny Duch)
Opis: Przez 5-23 sekund wybrany sprzymierzeniec nie może stracić więcej niż 10% życia na skutek obrażeń od pojedynczego ataku lub czaru.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke
Rebirth (Odrodzenie)
Opis: Wskrzeszasz wybranego członka drużyny teleportując go do swojego obecnego położenia. Wszystkie umiejętności celu są wyłączone na 10-3 sekund. Ten czar pozbawia Cię całej pozostałej energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 6 sekund
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves
Restore Condition (Odnowa Stanu) - elitarny
Opis: Usuwasz wszystkie Stany (Conditions) z wybranego, innego niż Ty, sprzymierzeńca. Ten sprzymierzeniec jest uleczony po 10-70 życia za każdy usunięty w ten sposób Stan (Condition). Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Spindle Agonyvein (Abaddon's Mouth)
Reversal of Fortune (Odwrócenie Szczęścia)
Opis: Następnym razem, kiedy wybrany sprzymierzeniec otrzymałby obrażenia, ten sprzymierzeniec jest zamiast tego uleczony za ilość punktów życia równą ilości tych obrażeń, maksymalnie 15-80.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Shield of Deflection (Tarcza Odbijania) - elitarny
Opis: Przez 6 sekund wybrany sprzymierzeniec posiada 50%-75% szansę na unikanie ataków i zyskuje 12-24 pancerza. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Grun Galesurge (Ring Of Fire)
Shield of Regeneration (Tarcza Regeneracji) - elitarny
Opis: Przez 5-11 sekund wybrany sprzymierzniec otrzymuje regenerację życia +(3-10) i 40 pancerza. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Facet Of Light (Dragon's Lair)
Shielding Hands (Ochronne Dłonie)
Opis: Przez 10 sekund obrażenia otrzymane przez wybranego sprzymierzeńca są zmniejszone o 3-18.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Green Hills County (Pre-Searing), Grazden the Protector, Protection Prayers
Vital Blessing (Błogosławieństwo Żywotności)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany sprzymierzeniec posiada +40-200 maksymalnych punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Protection Prayers (Modlitwy Ochronne)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Grazden the Protector, Protecting Ascalon
Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Balthazar`s Aura (Aura Balthazara)
Opis: Przez 10 sekund wrogowie wokoło wybranego sprzymierzeńca otrzymują 10-25 świętych obrażeń co sekundę.
Koszt: 25
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess
Balthazar`s Spirit (Duch Balthazara)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany sprzymierzeniec otrzymuje adrenalinę i energię po otrzymaniu obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters
Bane Signet (Sygnet Zguby)
Opis: Wybrany wróg otrzymuje 26-56 świętych obrażeń. Jeśli ten wróg atakował, to zostaje powalony.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Ashford Abbey (Pre-Searing), Brother Mhenlo, A Monk's Mission; Old Ascalon, Grazden the Protector, Sowing Seeds
Banish (Banicja)
Opis: Wybrany wróg otrzymuje 20-56 świętych obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Holy Strike (Święte Uderzenie)
Opis: Wybrany dotknięty wróg otrzymuje 10-55 świętych obrażeń. Jeśli był powalony, Twój cel otrzymuje dodatkowe 10-55 świętych obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)
Holy Wrath (Święty Gniew)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć wybrany sprzymierzniec otrzymuje obrażenia od ataków wręcz, ten czar zadaje 25%-50% tych obrażeń z powrotem do źródła, a Ty tracisz 10 energii.
Koszt: 10 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)
Judge`s Insight (Wnikliwość Sędziego)
Opis: Przez 8-20 sekund ataki wybranego sprzymierzeńca zadają święte obrażenia i posiadają +20% penetracji pancerza.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)
Retribution (Odpłata)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć wybrany sprzymierzeniec otrzymuje obrażenia od ataków wręcz, ten czar zadaje 33% tych obrażeń z powrotem do źródła. (Maksymalnie 5-20)
Koszt: 10 + utrzymanie
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Ashford Abbey (Pre-Searing), Brother Mhenlo, The Blessings of Balthazar
Scourge Healing (Biczowanie Leczenia)
Opis: Przez 30 sekund, ilekroć wybrany wróg jest leczony, postać lecząca go otrzymuje 15-80 świętych obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers
Scourge Sacrifice (Biczowanie Poświęcenia)
Opis: Przez 8-20 sekund, ilekroć wybrany wróg i wrogowie wokół niego, poświęcają życie, poświęcają go dwa razy więcej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Shield of Judgement (Tarcza Osądzenia) - elitarny
Opis: Przez 8-20 sekund ktokolwiek uderza wybranego sprzymierzeńca atakiem, ten zostaje powalony i otrzymuje 5-50 obrażeń. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Myd Springclaw (Mineral Springs)
Signet of Judgement (Sygnet Osądzenia) - elitarny
Opis: Wybrany wróg zostaje powalony. Ten wróg i wszyscy wrogowie wokoło otrzymują 15-75 świętych obrażeń. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Sygnet
Boss: Frostbite (Talus Chute); Frostbite (Ice Floe); Balt Duskstrider (Iron Mines of Moladune); Fawl Driftstalker (Snake Dance)
Smite (Pogromienie)
Opis: Ten atak zadaje 10-55 świętych obrażeń. Jeśli Twój cel atakuje, to otrzymuje dodatkowe 10-35 świętych obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Atak
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble
Smite Hex (Pogromienie Przekleństwa)
Opis: Usuwasz przekleństwo (hex) z wybranego sprzymierzeńca. Wrogowie, którzy znajdują się blisko tego sprzymierzeńca, otrzymują 10-85 obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit
Strenght of Honor (Siła Honoru)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie, wybrany sprzymierzeniec zadaje 1-10 obrażeń więcej w walce wręcz.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Priestess Rashenna, Replacement Healers
Symbol of Wrath (Symbol Gniewu)
Opis: Przez 5 sekund wrogowie znajdujący się w tym miejscu otrzymujš 8-32 świętych obrażeń co sekundę.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Smiting Prayers (Modlitwy Pogromu)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Ashford Abbey (Pre-Searing), Brother Mhenlo, The Blessings of Balthazar
Zealot`s Fire (Ogień Żarliwca)
Opis: Przez 60 sekund, ilekroć użyjesz umiejętności na sprzymierzeńcu, wszyscy wrogowie wokoło Twojego celu zostają uderzeni za 5-35 obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Divine Favor (Boska Łaska)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown
Nieprzypisane
Essence Bond (Połączenie Esencji)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), ilekroć wybrany sprzymierzeniec otrzymuje obrażenia fizyczne lub od żywiołów, otrzymujesz 1 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)
Holy Veil (Święta Osłona)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie, jakiekolwiek przekleństwa (hexes), które są rzucone na wybrane stworzenie, są rzucane dwa razy dłużej. Kiedy Święta Osłona się kończu usunięte zostaje jedno Przeklęństwo (Hex).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes
Light of Dwayna (Światło Dwayny)
Opis: Wskrzeszasz wszystkich pobliskich martwych sprzymierzeńców.
Koszt: 25
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Martyr (Męczennik) - elitarny
Opis: Wszystkie Stany znajdujące się na współprzymierzecach zostają przeniesione na Ciebie. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Dwayna's Cursed (Perdition Rock)
Purge Conditions (Oczyszczenie Stanów)
Opis: Usuwasz wszystkie Stany (Conditions) z wybranego sprzymierzeńca.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke
Purge Signet (Oczyszczający Sygnet)
Opis: Usuwasz wszystkie Przekleństwa (Hexes) i Stany z wybranego sprzymierzeńca. Tracisz 10 energii za każde usunięte Przekleństwo (Hex) i Stan.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Remove Hex (Usunięcie Przekleństwa)
Opis: Usuwasz przekleństwo (hex) z wybranego sprzymierzeńca.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 7 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves
Resurrect (Wskrzeszenie)
Opis: Wskrzeszasz wybranego członka drużyny.
Koszt: 10
Czas rzucania: 8 sekund
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Grazden the Protector, In Memory of Paulus
Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally
Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test
Succor (Wsparcie)
Opis: Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany, inny niż Ty, sprzymierzeniec otrzymuje regenerację życia i energii +1, ale Ty tracisz 1 energii ilekroć ten sprzymierzeniec rzuca czar.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)
Vengeance (Zemsta)
Opis: Przywracasz wybranego martwego sprzymierzeńca do życia z pełnym życiem i energią. Po 30 sekundach lub jeśli to zaklęcie (enchantment) zostanie usunięte, sprzymierzeniec znajdujący się pod wpływem tego zaklęcia umiera. Śmierć podczas bycia pod działaniem uroku Vengeance nie powoduje kary za śmierć.
Koszt: 10
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones |
|