Descendants of Last Dragon
forum gildii [DLD]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna
->
Mesmer
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum gildii [DLD]
----------------
Sprawy organizacyjne
Handel
----------------
Kupię
Sprzedam
Sala konferencyjna
----------------
Buildy gildii
Dane
Porady
----------------
Warrior
Necromancer
Monk
Ranger
Mesmer
Elementalist
Assassin
Ritualist
4fun
----------------
Pogaduszki
PvP
----------------
GvG
PvP
Team Arena, Heroes Ascent i Zaishen Challenge
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Lived
Wysłany: Sob 16:10, 04 Mar 2006
Temat postu: Skille
Mesmer - siła osłabiania
Mesmer to profesja, która wymaga wiele taktycznego myślenia przy sterowaniu nią. Nie jest zalecana dla początkujących Graczy. Skupia się głównie na przeszkadzaniu wrogowi. Rzuca czary, które zadają obrażenia na sekundę (ignorując pancerz przeciwnika), anulują rzucane przez innych czary karząc ich za nie boleśnie, kradną manę i wykorzystują posunięcia wroga. Mesmerzy najlepiej będą sobie radzić trzymając odpowiednią odległość od wrogów. Są dobrym sposobem na uzupełnianie puli energii dzięki umiejętnościom kradnącym ją przeciwnikom, ich Fast Casting jest dobrym rozwiązaniem dla postaci, których czary posiadają bardzo długi czas rzucania (np. Elementalista). Uzupełnianie energii przyda się niemal każdej profesji, natomiast Fast Casting wyłącznie magom, ponieważ dotyczy tylko rzucania czarów. Najbardziej uprzykrzające życie połączenie z Mesmerem stanowi Nekromanta dzięki swoim czarom anulującym akcje, powodującym degenerację życia oraz nakładającym negatywne stany. Rzucając klątwy lepiej być pewnym, że stoimy w odpowiedniej odległości od wroga, gdyż jeśli po stronie przeciwnika również jest Mesmer może nas ukarać czarem Shatter Hex.
Fast Casting - Szybkie Czarowanie - atrybut ten pozwala Mesmerowi na szybsze rzucanie czarów, każdy punkt zmniejsza czas aktywacji czaru, formuła na efektywność tego atrybutu nie jest dostępna, ale wraz z każdym poziomem czas aktywacji zmniejsza się o coraz mniej, na 12 poziomie Fast Casting ogranicza czas aktywacji czarów rzucanych przez Mesmera o około 40%. Jest to dobry wybór dla postaci rzucających czary, szczególnie dla Elementalisty oraz Nekromanty. W niektórych chwilach (jak np. przerywanie akcji wrogowi) czas jest kluczowy.
Domination Magic - Magia Dominacji - umiejętności należące do tego atrybutu zwykle ograniczają możliwości wrogów poprzez anulowanie rzucanych przez nich czarów, palenie ich energii oraz zadawanie obrażeń, które jest sprzężone z wymaganą przez umiejętność sytuacją (zwykle rzucaniem czaru przez wroga). Backfire to doskonały wybór przeciw wrogim magom, którzy mogą pod działaniem tej klątwy sami się zabić rzucając czary. Ponadto atrybut ten umożliwia Memerowi palenie energii wrogowi, co uniemożliwi mu używanie umiejętności i zmusi do zwykłego atakowania. Wtedy wkracza Empathy bardzo dobrze sprawdzające się w walce z przeciwnikami używającymi zwykłych ataków. Shatter Enchantment to sposób na zdejmowanie uroków z przeciwników przy okazji zadając im obrażenia. Domination Magic to dobry wybór dla postaci koncentrujących się na ograniczaniu możliwości wroga.
Illusion Magic - Magia Iluzji - umiejętność z tego atrybutu to najczęściej klątwy, obrażenia na sekundę (degeneracja życia), spowolnienie lub osłabienie przy atakowaniu. Degeneracja życia (np. Phantom Pain, Conjure Phantasm) ignoruje opancerzenie, dlatego jest dobrą bronią przeciw ciężko opancerzonym przeciwnikom. Spowolnienie (np. Imagined Burden) często ratuje skórę Mesmerowi, gdy biegnie na niego Wojownik (bólem dla Wojownika jest również Ineptitude lub Sympathetic Visage palące adrenalinę). Umiejętności Arcane Echo oraz Echo przydają się do umiejętności z długą regeneracją, umożliwiając dwukrotne lub trzykrotne rzucenie jednego czaru z rzędu. Illusion Magic bardzo dobrze komponuje się z umiejętnościami Nekromanty, które również często polegają na degeneracji życia i osłabianiu wroga.
Inspiration Magic - Magia Inspiracji - umiejętności należące do tej rodziny czarów Iluzjonisty koncentrują się głównie na kradnięciu energii od przeciwników i ochronie przed obrażeniami wroga. To tutaj Iluzjonista pokazuje jak dobrze potrafi odzyskiwać energię przy okazji uprzykrzając wrogowi życie. Mantry oraz Physical/Elemental Resistance to czary głównie defensywne obniżające obrażenia wroga, można jednak korzystać tylko z jednej takiej umiejętności na raz. Inspiration Magic przyda się każdej postaci, która potrzebuje duże ilości energii oraz dodatkową ochronę.
Fast Casting (Szybkie Czarowanie)
Mantra of Recovery (Mantra Odnowy) - elitarny
Opis: Przez 5-20 sekund czary, które rzucasz odnawiają się 50% szybciej. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fast Casting (Szybkie Czarowanie)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Goss Aleesh (Thirsty River); Tiss Danssir (Elona Reach); Ayassah Hess (Dunes of Dispair)
Domination Magic (Magia Dominacji)
Arcane Thievery (Magiczne Złodziejstwo)
Opis: Przez 5-35 sekund jeden losowy czar jest wyłączony dla wybranego wroga i Magiczna Kradzież jest zastąpiona przez ten czar.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel
Backfire (Odbity Ogień)
Opis: Przez 10 sekund, ilekroć wybrany wróg rzuca czar, ten wróg otrzymuje 35-140 obrażeń.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foible's Fair (Pre-Searing), Vassar, Domination Magic
Blackout (Zamroczenie)
Opis: Przez 2-7 sekund wszystkie umiejętności wybranego wroga są wyłączone i wszystkie Twoje umiejętności są wyłączone przez 5 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess
Chaos Storm (Burza Chaosu)
Opis: Tworzysz burzę chaosu w miejscu, w którym znajduje się dany wróg. Przez 10 sekund przeciwnicy, którzy znajdują się blisko tego miejsca otrzymują 5-14 obrażeń co sekundę. Chaos Storm wysysa 1-7 energii ilekroć uderza wroga rzucającego czar.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Trying Times
Cry of Frustration (Płacz z Frustracji)
Opis: Jeśli wybrany wróg używa umiejętności, ten czar przerywa akcję temu wrogowi i wszystkim pobliskim wrogom, otrzymują oni 10-44 obrażeń.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)
Diversion (Dywersja)
Opis: Przez 6 sekund następnym razem gdy wybrany wróg użyje umiejętności, ta umiejętność będzie się odnawiała dodatkowe 10-56 sekund dłużej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Erudine, Unnatural Creatures
Empathy (Empatia)
Opis: Przez 8-20 sekund, ilekroć wybrany wróg atakuje, ten wróg otrzymuje 10-30 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Energy Burn (Palenie Energii)
Opis: Wybrany wróg traci 4-10 energii i otrzymuje 8 obrażeń za każdy punkt energii, który stracił.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Vassar, A Cure for Ralena
Energy Surge (Wzburzenie Energii) - elitarny
Opis: Wybrany wróg traci 4-10 energii. Za każdy stracony punkt energii ten wróg i wszyscy wrogowie wokoło otrzymują 8 obrażeń. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Melek The Virtuous (Ring Of Fire); Mercia The Smug (Abaddon's Mouth); Balasi the Arcane (Iron Mines of Moladune)
Guilt (Wina)
Opis: Przez 4-10 sekund, jeśli wybrany wróg rzuca ofensywny czar, ten czar się nie powodzi, kradniesz 5-14 energii od wybranego wroga i to przekleństwo (hex) się kończy.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword
Hex Breaker (Łamacz Przekleństw)
Opis: Przez 15-90 sekund następnym razem, kiedy będziesz celem przekleństwa (hex), to przekleństwo (hex) się nie powodzi, rzucający to przekleństwo (hex) otrzymuje 10-46 obrażeń i ta postawa (stance) się kończy.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit
Ignorance (Ignorancja)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg nie może używać sygnetów.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)
Mind Wrack (Ruina Umysłu)
Opis: Przez 20 sekund, jeąli energia wybranego wroga wynosi zero, ten wróg otrzymuje 15-90 obrażeń i to przekleństwo (hex) kończy się.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods
Panic (Panika) - elitarny
Opis: Wybrany wróg i wszyscy wrogowie w pobliżu przeklęci przez 10-25 sekund. Będąc pod działaniem tego przekleństwa (hex) doświadczają degeneracji energii -2 i otrzymują 10-82 obrażeń ilekroć używają sygnetu. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 25
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Moles Quibus (Hell's Precipice)
Power Block (Blokada Mocy) - elitarny
Opis: Jeąli wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany. Przerwany czar i wszystkie czary z tego samego atrybutu są wyłączone na 3-15 sekund temu wrogowi. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Lyssa's Cursed (Perdition Rock)
Power Leak (Ulotnienie Mocy)
Opis: Jeśli wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany i wybrany wróg traci 10-25 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Vassar, Mesmerizing the Enemy
Power Spike (Kolec Mocy)
Opis: Jeśli wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany i wybrany wróg otrzymuje 20-102 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Sebedoh the Mesmer, The Stone Summit Champion
Shame (Wstyd)
Opis: Przez 4-10 sekund następnym razem, kiedy wybrany wróg rzucać będzie czar na swojego sprzymierzeńca, czar się nie powodzi, kradniesz od 5-14 energii od tego wroga i to przekleństwo (hex) kończy się.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)
Shatter Delusions (Rozszarpywanie Złudzeń)
Opis: Usuwasz jedno przekleństwo (hex) Mesmera z wybranego wroga. Ten wróg otrzymuje 15-75 obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foible's Fair (Pre-Searing), Vassar, Domination Magic
Shatter Enchantment (Rozszarpywanie Zaklęcia)
Opis: Usuwasz zaklęcie (Enchantment) z wybranego wroga. Jeśli zaklęcie (Enchantment) zostanie usunięte, ten wróg otrzymuje 14-100 obrażeń.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer
Shatter Hex (Rozszarpywanie Przekleńswa)
Opis: Usuwasz przekleństwo (hex) z wybranego sprzymierzeńca. Jeśli przekleństwo (hex) zostanie usunięte, wrogowie znajdujący się w pobliżu tego sprzymierzeńca otrzymują 30-120 obrażeń.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Erudine, Experimental Elixir
Signet of Weariness (Sygnet Zmęczenia)
Opis: Wybrany wróg i wszyscy pobliscy wrogowie tracą 3-10 energii.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Sygnet
Wastrel`s Worry (Obawa Wastrela)
Opis: Po 3 sekundach od rzucenia czaru wybrany wróg otrzymuje 8-64 obrażeń. To przekleństwo (Hex) kończy się przedwcześnie, jeśli ten wróg użyje umiejętności.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement
Illusion Magic (Magia Iluzji)
Arcane Conundrum (Magiczna Zagadka)
Opis: Przez 5-15 sekund czary rzucane przez wybranego wroga majš dwa razy dłuższy czas rzucania.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Illusion Magic (Magia Iluzji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown
Clumsiness (Niezdarność)
Opis: Przez 4-8 sekund, jeśli wybrany wróg próbuje zaatakować, ten atak jest przerwany, wybrany wróg otrzymuje 10-92 obrażeń, a to przekleństwo (hex) kończy się.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Conjure Phantasm (Wyczarowanie Przewidzenia)
Opis: Przez 2-14 sekund wybrany wróg doświadcza degeneracji życia -5.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Illusion Magic (Magia Iluzji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Sebedoh the Mesmer, Mesmer Test; Lakeside County (Pre-Searing), Lady Althea, A Mesmer's Burden; Sardelac Sanitarium, Vassar, Mesmerizing the Enemy
Crippling Anguish (Kalecząca Udręka) - elitarny
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg porusza się 50% wolniej i doąwiadcza degeneracji życia -(1-3). Jest to elitarna umiejętnoąć.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Barl Stormsiege (Frozen Forest)
Distortion (Zniekształcenie)
Opis: Przez 5 sekund posiadasz 75% szansy na unikanie ataków. Ilekroć w ten sposób unikniesz ataku tracisz 3-1 energii lub ta postawa (stance) kończy się.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke
Ethereal Burden (Eteryczne Brzemię)
Opis: Przez 10 sekund wybrany wróg porusza się 50% wolniej niż zwykle. Kiedy to przekleństwo (hex) kończy się, otrzymujesz 10-22 energii.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message
Fevered Dreams (Gorączkowe Sny) - elitarny
Opis: Przez 4-16 sekund, ilekroć wybrany wróg doświadcza nowej kondycji (condition), wszyscy pobliscy wrogowie doświadczają tej kondycji (condition) również. Jest to elitarna umiejętnoąć.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Plexus Shadowhook (Abaddon's Mouth)
Fragility (Wrażliwość)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg otrzymuje 5-20 obrażeń ilekroć ten wróg zaczyna lub przestaje doświadczać nowego stanu (condition).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Illusion Magic (Magia Iluzji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Sebedoh the Mesmer, The Stone Summit Champion
Illusion of Haste (Iluzja Pospieszności)
Opis: Przez 5-11 sekund poruszasz się 33% szybciej niż zwykle i efekty kondycji (conditions) spowolnienia są usunięte. Kiedy to zaklęcie (enchantment) kończy się, doświadczasz spowolnienia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Vassar, A Cure for Ralena
Illusion of Weakness (Iluzja Słabości)
Opis: Tracisz 50-240 życia. To zaklęcie (enchantment) kończy się, jeśli obrażenia obniżą Twoje życie poniżej 25% maksymalnej ilości punktów życia. Kiedy to zaklęcie (enchantment) kończy się, otrzymujesz 50-240 życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders
Illusionary Weaponry (Wyimaginowane Uzbrojenie) - elitarny
Opis: Przez 30 sekund nie zadajesz żadnych obrażeń w walce wręcz, ale ilekroć atakujesz w walce wręcz, wybrany wróg otrzymuje 8-40 obrażeń. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 40 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Seear (Talus Chute); Digo Murkstalker (Iron Mines of Moladune); Didn Hopestealer (Snake Dance)
Imagined Burden (Wyimaginowane Brzemię)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg porusza się 50% wolniej niż zwykle.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lady Althea, A Mesmer's Burden; Sardelac Sanitarium, Vassar, Mesmerizing the Enemy
Ineptitude (Niezdolność) - elitarny
Opis: Przez 4-10 sekund, jeśli wybrany wróg zaatakuje, ten wróg otrzymuje 10-82 obrażeń i zostaje oślepiony na 10 sekund, a to przekleństwo (hex) kończy się. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Wyt Sharpfeather (Mineral Springs)
Migraine (Migrena) - elitarny
Opis: Przez 5-20 sekund wybrany wróg doświadcza degeneracji życia -(1-3) i rzucanie czarów zajmuje mu 100% więcej czasu. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Pytt Spitespew (Ring Of Fire)
Phantom Pain (Urojony Ból)
Opis: Przez 10 sekund wybrany wróg doświadcza degeneracji życia -(1-3). Kiedy to przekleństwo (hex) kończy się, ten wróg otrzymuje głęboką ranę, co obniża temu wrogowi maksymalnš wartość punktów życia o 20% na 5-20 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble
Soothing Images (Uspokajające Obrazy)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany wróg i wszyscy wrogowie wokoło nie mogą uzyskać adrenaliny.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Sympathetic Visage (Oblicze Współczucia)
Opis: Przez 8-20 sekund, ilekroć wybrany sprzymierzeniec zostanie uderzony przez atak w walce wręcz, wszyscy pobliscy przeciwnicy tracą całą swoją adrenalinę i 3 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Domination Magic (Magia Dominacji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Channeling (Mistyczne Połączenie)
Opis: Przez 8-56 sekund, ilekroć rzucasz czar, kradniesz 1 energii od każdego pobliskiego wroga.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Sebedoh the Mesmer, The Stone Summit Champion
Drain Enchantment (Wysączenie Zaklęcia)
Opis: Usuwasz zaklęcie (enchantment) z wybranego wroga. Jeśli zaklęcie (enchantment) zostało usunięte, otrzymujesz 10-22 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)
Elemental Resistance (Odpornoąć na Żywioły)
Opis: Na 30-90 sekund zyskujesz +40 AL przeciw obrażeniom od żywiołów, ale tracisz 24-12 AL przeciw obrażeniom fizycznym.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones
Energy Drain (Wysączenie Energii) - elitarny
Opis: Wybrany przeciwnik traci 4-10 punktów energii. Ty zyskujesz 2 punkty energii za każdy punkt jaki stracił przeciwnik.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Snik Hungrymind (Spearhead Peak); Snik Hungrymind (Witman's Folly); Gambol Headrainer (Ice Floe)
Energy Tap (Nakłucie Energii)
Opis: Wybrany przeciwnik traci 4-7 punktów energii. Ty zyskujesz 2 punkty energii za każdy punkt jaki stracił przeciwnik.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon
Ether Feast (Eteryczna Uczta)
Opis: Wybrany wróg traci 3 energii. Jesteś uleczony po 17-47 punktów za każdy utracony przez niego punkt energii.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Sebedoh the Mesmer, Mesmer Test; Lakeside County (Pre-Searing), Lady Althea, A Mesmer's Burden; Sardelac Sanitarium, Vassar, Mesmerizing the Enemy
Ether Lord (Eteryczny Pan)
Opis: Tracisz całš energię. Przez 5-10 sekund wybrany wróg doświadcza degeneracji energii -(1-3), a Ty doświadczasz regeneracji energii +(1-3).
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal
Inspired Enchantment (Natchnione Zaklęcie)
Opis: Usuwasz zaklęcie (enchantment) z wybranego wroga i otrzymujesz 3-15 energii. Przez 20 sekund ta umiejętność jest zastąpiona przez zaklęcie (enchantment) usunięte z wybranego wroga.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes
Inspired Hex (Natchnione Przekleństwo)
Opis: Usuwasz przekleństwo (hex) z wybranego sprzymierzeńca i otrzymujesz 3-13 energii. Przez 20 sekund ta umiejętność jest zastąpiona przez przekleństwo (hex), które zostało usunięte.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters
Keystone Signet (Sygnet Zwornika) - elitarny
Opis: Wszystkie Twoje pozostałe sygnety zostajš odnowione. Wszystkie Twoje umiejętności nie będšce sygnetami są wyłączone przez 17-5 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Sygnet
Boss: Rune Ethercrash (Spearhead Peak)
Leech Signet (Sygnet Pijawki)
Opis: Przerywasz akcję wybranego wrogowi. Jeśli tą akcją był czar, otrzymujesz 3-15 energii.
Koszt: 0
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog
Mantra of Concentration (Mantra Koncentracji)
Opis: Przez 60-180 sekund następnym razem, kiedy Twoja próba użycia umiejętności byłaby przerwana, nie zostaje przerwana i ta postawa (stance) kończy się.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)
Mantra of Earth (Mantra Ziemii)
Opis: Przez 30-90 sekund, ilekroć otrzymujesz obrażenia od ziemii, te obrażenia są obniżone o 26%-50% i otrzymujesz 1 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers
Mantra of Flame (Mantra Płomienia)
Opis: Przez 30-90 sekund, ilekroć otrzymujesz obrażenia od ognia, te obrażenia są obniżone o 26%-50% i otrzymujesz 1 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Vassar, Trying Times
Mantra of Frost (Mantra Mrozu)
Opis: Przez 30-90 sekund, ilekroć otrzymujesz obrażenia od zimna, te obrażenia są obniżone o 26%-50% i otrzymujesz 1 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves
Mantra of Inscriptions (Mantra Inskrypcji)
Opis: Przez 30-90 sekund Twoje sygnety odnawiają się 25%-50% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Mantra of Lightning (Mantra Błyskawicy)
Opis: Przez 30-90 sekund, ilekroć otrzymujesz obrażenia od błyskawic, te obrażenia są obniżone o 26%-50% i otrzymujesz 1 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images
Mantra of Persistence (Mantra Uporczywości)
Opis: Przez 30 sekund wszystkie przekleństwa (hexes) z Magii Iluzji (Illusion Magic), które rzucisz trwać będą 20%-100% dłużej.
Koszt: 15
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance
Mantra of Recall (Mantra Odwołania) - elitarny
Opis: Przez 20 sekund nie otrzymujesz żadnej korzyści po rzuceniu tego czaru, po upływie tego czasu zaklęcie (enchantment) kończy się. Otrzymujesz 13-28 energii, kiedy to zaklęcie (enchantment) kończy się. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Facet of Chaos (Dragons Lair); Featherclaw (Snake Dance)
Mantra of Resolve (Mantra Skroplenia)
Opis: Przez 30-90 sekund Twoje akcje nie mogš zostać przerwane, ale ilekroć byłyby przerwane, tracisz 7-2 energii lub ta postawa kończy się.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Mantra of Signets (Mantra Sygnetów)
Opis: Przez 10-25 sekund następnym razem, kiedy użyjesz sygnetu, ten sygnet ładuje się natychmiastowo i ta postawa (stance) kończy się.
Koszt: 15
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)
Physical Resistance (Fizyczna Odporność)
Opis: Na 30-90 sekund zyskujesz +40 AL przeciw obrażeniom fizycznym, ale tracisz 24-12 AL przeciw obrażeniom od żywiołów.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)
Power Drain (Wysączenie Mocy)
Opis: Jeśli wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany, a Ty otrzymujesz 1-31 energii.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)
Signet of Humility (Sygnet Pokory)
Opis: Elitarna umiejętność wybranego wroga jest wyłączona na 1-16 sekund.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)
Spirit of Failure (Widmo Porazki)
Opis: Przez 30 sekund wybrany wróg posiada 25% szansy na chybianie atakami. Otrzymujesz 1-5 energii ilekroć ten wróg chybi w walce.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves
Spirit Shackles (Kajdany Duszy)
Opis: Przez 8-28 sekund wybrany wróg traci 5 energii ilekroć zaatakuje.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Inspiration Magic (Magia Inspiracji)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke
Nieprzypisane
Arcane Echo (Magiczne Echo)
Opis: Jeśli rzucisz czar w ciągu następnych 20 sekund, ta umiejętność zostanie zamieniona na ten czar na 20 sekund. To zaklęcie (enchantment) kończy się przedwcześnie, jeśli użyjesz umiejętności, która nie jest czarem.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)
Arcane Mimicry (Magiczna Mimika)
Opis: Przez 20 sekund ta umiejętność staje się elitarnym czarem wybranego wroga.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)
Echo (Echo) - elitarny
Opis: Przez 20 sekund Echo zostaje zamienione na następna umiejętność, którą użyjesz. Echo zachowuje się jak ta umiejętność przez 20 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Rwek Khawl Mawl (Perdition Rock)
Epidemic (Epidemia)
Opis: Wszystkie negatywne stany (conditions), których doświadcza wybrany wróg rozprzestrzeniają się od wybranego wroga na pobliskich wrogów z pozostałym czasem działania.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)
Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla:
Trenerzy: Sir Bertran,Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally
Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test
Signet of Midnight (Sygnet Północy) - elitarny
Opis: Ty i wybrany dotknięty wróg zostajecie oślepieni na 15 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Boss: Malus Phasmatis (Perdition Rock)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin